Webshop logisztika: Minimalizáld a logisztika kiadásait, miközben növeled a vevőid elégedettségét
Kiszervezett webshop logisztika KKV-k és nagyvállalatok igényeire szabva.
Koncentrálj nyugodtan a céged fejlesztésére,
addig mi villámgyorsan összeállítjuk és kiszállítjuk a csomagokat a vásárlóidnak.

Webshop logisztika a Complexpress-szel
18+ év szakmai tapasztalatával segítünk minimalizálni a kiadásaidat, időt takarítunk meg az áruházadnak, és levesszük a logisztikával járó terheket a válladról. Garantáljuk a megrendeléseid hibamentes teljesítését, az alapos készletkezelést, és a kedvezményes belföldi és külföldi szállítási díjakat. Legyen szó megrendelés kezelésről, csomagfeladásról, komissiózásról vagy raktározásról, csapatunk mindenben profin és készséggel segít!
Miért érdemes minket választani?
Ügyfélközpontú szemlélet
Ügyfélközpontú szemléletünknek köszönhetően szolgáltatásainkat pontosan a te igényeidre szabjuk.
Garancia
Egyedülálló 100%-os pénzvisszafizetési garancia.
Skálázhatóság
Skálázható webshop logisztika kicsiknek és nagyoknak.
Globális csomagküldés
Futárszolgálatunkkal belföldi és nemzetközi csomagküldésre is lehetőséged van.
Rugalmas árajánlat
Akár napi 3-5 csomagmennyiségtől is megéri minket választani.
Átlátható árazás
Nincsenek rejtett költségek, illetve raklap- és polcdíjak.
Minősítések
Szakértelmünket nemzetközi minősítések is bizonyítják: Dun & Bradstreet és Bisnode AAA, Opten A+, Coface Excellent.
Széles szolgáltatási paletta
Külön is igénybe veheted szolgáltatásunkat: ha csak csomagolásra vagy kiszállításra van szükséged, akkor is tudunk segíteni.
Kiszervezett webshop logisztika előnyei
Növelheted bevételeidet
Anélkül, hogy a raktár bérleti díj indokolatlanul sokat elvinne a profitból.
Időt spórolsz
Csomagolás helyett vezess be új termékeket, vagy válaszold meg a vásárlói véleményeket.
Erőforrást takarítasz meg
Nem kell csomagoló munkatársakat foglalkoztatnod.
Szakértő kezekben a csomagküldés
A logisztikát profik veszik át tőled, akik hatékonyabbak és gyorsabbak.
Kedvezőbb kiszállítási díjak
Fulfillment cégként kedvezményesebb áron tudjuk biztosítani a kiszállítást.
Nincsenek extra szoftverdíjak
Szolgáltatásunk részeként bevezetjük saját raktárkezelési rendszerünket.
Megfontoltabb döntések
Átláthatod a teljes folyamatot, amelyhez adatokat és jelentéseket is biztosítunk.
Mit nyújt számodra a Complexpress szolgáltatása?
Bízd biztos kezek lelkiismeretes munkájára webáruházad teljes logisztikai hátterét!
Nemcsak bevételezzük az árut, de be is szállítjuk raktárunkba, hogy neked már erre se legyen gondod. Raktározzuk, szortírozzuk és csomagoljuk termékeidet. Minden számlázással és egyéb dokumentumokkal járó ügyintézést megbízható precizitással átvállalunk. Kezeljük a webáruházadba érkező összes rendelést, címkézzük a csomagokat és kiszállítjuk őket. Utánvétkezelésünk a piacon egyedülálló utánvétgarancia szolgáltatást is tartalmaz.
Visszárumenedzsmentet nyújtunk, amely a nem kézbesíthető csomagok visszaszállítását, raktári bevételezését, újbóli készletre vételezését is tartalmazza. Ha a mi digitalizált logisztikai szolgáltatásunkat választod, az összes folyamatot folyamatosan realtime nyomon követheted online rendszerünk segítségével.
Webshop logisztika lépésről lépésre
raktárunkba (4PL)
Ha velünk dolgozol, akkor a raktárunkba történő beszállítással sem kell bajlódnod. Csak mondd meg, hol vegyük fel a terméked, mi pedig 4PL szolgáltatásunk keretében begyűjtőautóink segítségével ott fogjuk felvenni. Használd ki 4PL (4th Party Logistics) szolgáltatásunk kényelmét akár külföldi árubeszerzés esetén is!
Miután beérkezett raktárunkba, termékeidet készletre vesszük. Ilyenkor vonalkóddal vagy QR-kóddal azonosítjuk, majd rendszerünk segítségével elhelyezzük termékeidet, igényeidnek megfelelően polcra vagy raklapra.
dokumentumok
Különös figyelmet szentelünk a különböző kísérőokmányok (például számlák, szállítólevelek, egyéb dokumentumok) leigazoltatásának, illetve a kezelt okmányok a megbízóhoz való visszajuttatásának. Ezért is 100%-os felelősséget vállalunk! Nálunk a leigazolt okmány mindig tartalmazza a dátumot, az átvevő nevét, valamint a címzett cég bélyegzőjét.
Természetesen, ha igényt tartasz rá, a csomagokba a számlán kívül más dokumentumok is kerülhetnek (kuponok, voucherek, szórólapok, extra tételek, termékminták, stb.), amelyek elhelyezését garantáljuk.
Csomagjaidat a rendelés beérkezése után belföldön másnapra kiszállítjuk. Mivel számunkra a vásárlói élmény (amely minden webshop hosszútávú sikerének alapja) kiemelten fontos, ezért a hazai fulfillment és 4PL szolgáltatóktól eltérően, mi munkaidőn kívül is biztosítjuk az alternatív csomagküldést. Az ország mintegy 4000 pontján tesszük lehetővé, hogy a vásárlók a számukra legalkalmasabb időben vegyék át a megrendelt termékeket.
A visszáru kezelése nem a legkellemesebb pillanata a webshopos értékesítésnek. Ám ezt is lehet gördülékenyen és profin csinálni, amely garantáltan webáruházad előnyére válik majd. Webshoplogisztika szolgáltatásunk és egyedi fejlesztésű alkalmazásunk segítségével minden olyan logisztikai tevékenységet menedzselünk és felügyelünk, amely a már értékesített termékhez és nem kézbesíthető kezeléséhez kapcsolódik
Webshop logisztika Gy.I.K.
Biztos kezekben tudhatod webáruházad teljes logisztikai hátterét: nem csak bevételezzük az árut, de be is szállítjuk raktárunkba. Raktározzuk, szortírozzuk és csomagoljuk őket. Minden számlázással és egyéb dokumentumokkal járó ügyintézést megbízható precizitással átvállalunk. Kezeljük a webáruházadba érkező összes rendelést, címkézzük a csomagokat és kiszállítjuk őket. Szükség esetén kezeljük az utánvétet és a visszárut is.
Több mint ötféle szolgáltatásunk közül segítünk kiválasztani azt a megoldást, ami a te webáruházadnak a legtökéletesebb lesz. Ehhez azonban ismernünk kell az igényeidet és a céljaidat. Mielőtt döntenél, vegyél részt logisztikai szakértőnkkel egy konzultáción, aki a termékeid, webshopod mérete és logisztikai büdzséd alapján megtervezi számodra a legmegfelelőbb opciót. Lépj velünk kapcsolatba!
Igen. A csomagolás és kiszállítás kiszervezése nem függ a mérettől. Logisztikai központunkban már napi mindössze 3-5 csomagtól vállaljuk, hogy költséghatékonyabbá tesszük logisztikai folyamataidat. Érdemes minél előbb szakértőkre bízni a logisztikát, így a webshop indítása után rengeteg időt, erőforrást és energiát megspórolhatsz, amit vállalkozásod fejlesztésére és az értékesítésre fordíthatsz, Nem utolsó sorban, ha a csomagok időben és biztonságban érkeznek meg, akkor vásárlóid elégedettek lesznek.
A hatékony webshop logisztika nem függ a termékek számától. Partnereink között több tízezer és néhány tucat terméket számláló webáruház is megtalálható, akik sikeresen veszik segítségünkkel a csomagküldés kihívásait. Már napi minimum 5 csomagtól megéri kérni ingyenes árajánlatunkat.
StoreLog logisztikai szoftverünkben láthatod a megrendelések útját az összekészítéstől a számlázáson át a kiszállításig. A programból jelentéseket is tudsz készíteni, pl. arról, hogy melyik terméked fogy a leggyorsabban stb.
Igen. Webshop logisztikai megoldásaink úgy is működnek, ha meglévő rendszeredet egészíted ki például egy integrálható logisztikai szoftverrel, futárszolgálattal (kedvezőbb csomagáron), vagy épp termékbeszállítással. Ha csak részszolgáltatások után érdeklődsz, logisztikai szakértőnk segít összehangolni a folyamatokat!