A Black Friday egy minden évben november utolsó hétvégéjére eső, pénteken megrendezett vásárlási őrület. Ilyenkor nem ritka, hogy az akcióban résztvevő üzletek 50-70% kedvezményt is kínálnak termékeik árából, ezzel óriási forgalmat elérve egyetlen nap alatt.
Mivel már csak egy karnyújtásnyira van, itt az ideje, hogy formába hozd webshopod. Íme néhány hasznos tipp hozzá!
Gondolkozz előre!
Először is bizonyosodj meg arról, hogy minden olyan termék, amelyet az emberek keresni fognak, elegendő számban van raktáron.
A hírlevél listád is könnyedén megnövelheted, ha a hírlevélre feliratkozott érdeklődőket előre értesíted a Black Friday pontos indulásáról, pláne, ha „előkedvezményeket” is kínálsz számukra. Javasoljuk, hogy élj ezzel a lehetőséggel, ugyanis saját belső adatbázisod kincset ér a hatalmas reklámzajban, hiszen ez egy “olcsó” és hatékony marketing csatorna.
Készítsd fel a weboldalad!
Mutatjuk is hogyan:
- Teszteld a tárhelyed terhelhetőségét – Ehhez fel tudod keresni a tárhelyszolgáltatód, de létrejöttek már különböző oldalak is, amelyek segítségedre lesznek.
- Alakíts ki virtuális várótermet – ez egy olyan szolgáltatás, amely segítségével könnyedén elkerülheted a szerverek túlterhelését.
- Optimalizáld weboldalad mobilra – a Statista kutatása megmutatta, hogy 2021-ben a webshopok látogatóinak majdnem 70%-a okoseszközről érkezett, akiket vétek lenne csak azért elveszíteni, mert nem mobilbarát a webáruházad.
Ne állj meg a célvonalnál!
Ha időben meghirdetted az akciókat, az már egy nagyszerű lépés a siker felé. Érdemes azonban utolsó löketként – egy nagyobb költségkeretet rászánva – fekete péntek napján is folytatni ezeket a hirdetéseket. Készülj fel, hogy a hatalmas érdeklődés és nagy konkurencia miatt ezen a napon jóval magasabb díja lesz a kattintásoknak, mivel minden e-kereskedő megnöveli a hirdetési költségkeretét.
Itt a nagyobb kedvezmények ideje!
Ha már belevágsz, ideje szélesre tárni a kedvezmény zsák száját, ugyanis a fekete péntek a nagymértékű leárazásokról vált híressé. Nem érdemes 5-10 százalékos akciókat meghirdetni, hiszen könnyen kudarcba fulladhat a kampányod – a látogatók ennél többre vágynak.
Amennyiben nem szeretnéd hatalmas akciózásra adni a fejed, kínálhatsz limitált kiadású csomagokat, amelyekhez ez idő alatt kiváló ár-érték arányban lehet hozzájutni.
Tűnj ki a tömegből!
Emeld ki webshopod a versenytársak közül – van is egy tippünk, hogyan!
A Black Friday idején jellemzően a fekete szín dominál, ehhez viszont könnyen hozzászokhat a fogyasztók szeme, és egyszerűen csak tovább görgetnek. Próbálj ki ettől merőben eltérő grafikai megoldásokat: szokatlan színeket és egyedi, különleges elemeket.
Fekete Péntekre fel!
Cikkünkből kiderül tehát, hogy webshopoddal hogyan érdemes felülnöd a Fekete Péntek vonatra, melyre ha kellő figyelmet szentelsz, jelentős árbevételre tehetsz szert.
Mit gondolsz, készen áll webshopod a 2021-es Black Friday-re?